Everything about دستگاه تصفیه آب

Wiki Article

فیلتری که این رسوبات را حذف میکند از جنس پنبه مانند و نام آن پلی پروپیلن است که از عبور این املاح به داخل قطعات دستگاه نیز جلوگیری خواهد کرد.

فلوراید: بدون شک وجود فلوراید در رژیم غذایی و ورود آن به دهان انسان میتواند از پوسیدگی دندان ها به خوبی جلوگیری نماید. اما هر ماده محلول در آب آشامیدنی حتی اگر مفید باشد در صورتی که به میزان استاندارد وجود نداشته باشد می تواند نتیجه عکس داشته باشد. فلوراید یکی از همین عناصر است که وجود مقادیر زیاد آن در آب آشامیدنی هم میتواند به خاطر شیمیایی بودن این ماده باعث بیماری های زودگذر گوارشی شود و هم باعث پوسیدگی دندان و ایجاد لکه های قهوه ای روی دندان ها گردد.

این مدل از دستگاه سی سی کا تایوانی مونتاژ ایران بوده و از سیستم اسمز معکوس بهره میگیرد.

برای خرید دستگاه تصفیه آب نیز همانند بسیاری دیگر از لوازمی که برای منزل یا محل کار خود تهیه می‌کنید دقت و بررسی نمائید. باید انواع آن را از جهات مختلف مانند کیفیت و تعداد مراحل تصفیه آب مورد بررسی قرار دهید، برندها را با یکدیگر مقایسه کرده و به ویژگی‌ها، نوع فیلتراسیون و عملکرد هر کدام توجه نمایید.

مخازن تصفیه آب در دو مدل استیل و فایبر گلاس در بازار عرضه میگردند. عملکرد کلی مخزن ذخیره تحت فشار به این صورت است که آب آشامیدنی داخل یک تیوپ پلاستیکی داخل مخزن ذخیره میگردد و دور تا دور این تیوپ که آب تصفیه شده در آن است تحت فشار باد خواهد بود تا در صورتی که شیر روی سینک را باز کردید تیوپ توسط فشار باد مچاله شده و آب تصفیه شده با فشار مناسب در اختیار شما قرار گیرد.

همانطور که میدانید انسان با نوشیدن آب آشامیدنی برخی املاح مفیدی که مورد نیاز بدن نیز هستند را برای بدن خود تأمین میکند.

فیلتر رسوب: همانطور که از نامش پیداست جهت از بین بردن رسوب، زنگ زدگی لوله و... به کار می‌رود و عموما جنس آن از پلی‌پروپیلن است.

.. مورد نیاز دارید، می‌توانید پس از تماس با مجموعه دماتجهیزاز کارشناسان فروش بخش تجهیزات خانگی و اداری مشاوره بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.

این برند تایوانی در ایران حدودا click here یک دهه است که محبوبیت زیادی پیدا کرده است و پر فروش ترین دستگاه تصفیه آب در بازار ایران می باشد.

نکات مهم در خصوص نحوه استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی کامل

دارای فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز جهت حذف باکتری های مضر موجود در آب

در این بازه زمانی، دستگاه شما به هر مشکلی بر بخورد توسط کارشناسان فنی تصفیه آسا نمایندگی انحصاری مینروا، در محل شما بررسی و قطعات به مشکل خورده تعویض رایگان می‌شوند.

بله دستگاه های عرضه شده توسط این شرکت دارای خدمات پس از فروش ارزنده ای میباشند، این خدمات عبارت اند از گارانتی بدون قید و شرط دوازده ماهه تمام قطعات و همچنین زمان سرویس دوره ای دستگاه ها به شما اطلاع رسانی میگردد

ارسال رایگان از دیگر خدمات شرکت در جهت سهولت مشتریان برای سراسر ایران حتی کیش و قشم است.

Report this wiki page